LXP Consulting

ForsidenSitemapKontakt osFå teksten læst op Dansk English

Du er her: Forside | Ydelser | Projektadministration

   

Ekstern professionel økonomiafdeling for virksomheder og foreninger

ØKONOMISTYRING AF DIN VIRKSOMHED ELLER FORENING

LXP assisterer små og mellemstore virksomheder og foreninger m.m. med økonomistyring på et niveau, som normalt er forbeholdt virksomheder med egne bogholdere, controller og økonomichef.

Fordelen ved at lade LXP være virksomhedens økonomiafdeling er, at man kan få det hele til det halve. Virksomheden er måske ikke stor nok til at det giver mening med en bogholder på fuld tid, slet ikke en økonomichef på fuld tid. Vi er fleksible og kan skalere vores tidsforbrug op og ned afhængigt af kundens behov.

Kontakt os, hvis du ønsker at høre nærmere eller ønsker et møde, hvor vi kan drøfte samarbejdsmulighederne.

 

VI HJÆLPER VI BL.A. MED...

¢ Daglig bogføring og betalinger

¢ Lønkørsel, medarbejderkontrakter, personalehåndbog, pensionsaftaler,

¢ Budgettering og likviditetsanalyser

¢ Økonomistatusrapporter (månedlig, kvartalsvis eller ad hoc)

¢ Momsangivelser, lønsumsafgiftsindberetning og Årsregnskab m.m.

¢ Sparring med ledelsen om forsikringsaftaler, huslejeaftaler og andre
       leverandørkontrakter

¢ Sparring med ledelse om personaleforhold, kundeforhold m.m.

¢ Afrapportering til bestyrelse og eller tilsynsråd

 

 

 

Copyright © LXP Consulting | Arne Jacobsens Allé 16, 3. sal | DK-2300 København S | Tel.: (+45) 96 330 340